إعلان علوي

احدث موديلات بدل رجالي للافراح 2018

احدث موديلات بدل رجالي للافراح 2018 

البدل لا غني عنها في المناسبات والاعمال الرسمية او حضور الاجتماعات المهمة والافراح وحفلات الزفاف فهي لها العديد من الاستخدامات المهمة حيثت تمثل البدل اناقة وشياكة للرجل العصري وتشهد موضة البدل تصميمات جديدة ومختلفة كل عام وفي هذا المقال نعرض لكم في موقع سيمو مجموعه من صور بدل رجالي 2018 باحدث تصميمات الموضة الحديثة والالوان المميزه المناسبة لحضور المناسبات .

ما يميز البدلة للرجال 

البدل للرجال من اهم الازياء المستخدمة في المناسبات ويجب ان تكون البدلة مناسبة لحجم الجسم وتكون بعيدة عن الالوان الغريبة ومن اكثر الالوان المنتشرة للبدل اللون الابيض والاسود والازرق وتحتاج البدلة الي قميص والكرافت ولا يجب اهمال الوانهم ويفضل اختيار الالوان المتناسقه مع لون البدلة حتي لا يكون شكل البدلة مصدر للسخرية .

ومن اكثر الالوان المنتشرة للقمصان والمفضل ارتدائها مع البدل هو اللون الابيض فهو مناسب لجميع الوان البدل والكرافت يمكن اختيار لون مثل الاحمر او النبيتي او الازرق والاسود وايضا لا يجب ان تنسي الاحذمة والجزمة باللون الاسود وهذه بعض من احدث صور بدل بتصميمات عالمية واجمل الالوان اعتمد البدلة الانسب اليك من هذه التصميمات . 


اجمل الوان بدل رجالي 

عالم الموضة كبيرة وملي بالتصميمات والابتكارات الجدية في كل عام وللبدل اهتمام كبير من جانب مصممي الازياء لانها الاختيار الاول للرجل في حضور اي مناسبة سواء للافراح او للاعمال ونقدم لكم مجموعة مميزة من الوان بدل بتصميمات عالمية لتختار اللون المناسب لك وتظهر بشكل انيق وجذاب ومميز عن الاخرين . 


بدل رجالي باللون الاسود

عندما يتعلق الامر بارتداء البدل يختار معظم الرجال ارتداء اللون الاسود وهو اللون الاكثر انتشار وهي البدلة الاكثر جاذبية فمن المعروف ان اللون الاسود له جاذبية خاصة في الملابس ويمكنك ارتداء البدلة السوداء مع القميص الابيض ورابطة العنق باللون الاسود او الازرق لتحصل علي طلة متناسقة وانيقة .


بدل رجالي باللون الازرق 

اذا كنت تحب التميز اعتمد اللون الازرق اللون الازرق يتربع علي عرش الموضة واهتم مصممي موضة البدل باللون الازرق لانه يمنح طلة شبابية رائعة .


بدل رجالي باللون الكحلي

تتنوع الموضة كل موسم وتظهر الوان وتصميمات جديدة علي الساحة وفي تصميمات البدل نجد اللون الكحلي من اكثر المنافسين للبدلة السوداء للباحثين عن التميز والاناقة قم بتجربة هذه البدلة الجذابة .


بدل رجال باللون البني 

من اجمل الوان البدل المميزة في الملابس وهذه البدلة مناسبة لعشاق الالوان الغامقة في الازياء اعتمد هذه البدلة مع رابطة العنق الزرقاء واحصل علي طلة جذابة وجديدة .


بدل رجالي باللون الرمادي 

اللون الرمادي من الالوان المميزة في الوان بدل الرجال وهو من الالوان المناسبة لكافة الاعمار ويعطيك اطلالة كلاسيكية رائعة .


بدل رجالي بالوان فاتحة وغامقة

حرص مصممي الازياء علي ادخال الوان بدل جديدة في البدل للتجديد من تصميماتهم ونجد تصميمات بالوان غامقة وفاتحة لتناسب اذواق الرجال ويمكنك اعتماد الالوان الغامقة لاطلالة انيقة وعصرية والالوان الفاتحة لاطلالة مبهجة ومميزة . 


هناك 36 تعليقًا:

  1. بدل جميلة تسلم علي الصور ☺

    ردحذف
  2. ممكن لو اعرف عنوانكو ف القاهرة

    ردحذف
    الردود
    1. ممنك اعرف المكان فين لو سمحت

      حذف
  3. العنوان فين لو سمحت وكام السعر

    ردحذف
  4. لو سمحت ممكن رقم موبايل للمحل او مكان المحل في اقرب وقت ممكن

    ردحذف
  5. ممكن العنوان ورقم التليفون لاقرب فرع لاكتوبر

    ردحذف
  6. ممكن العنوان ورقم التليفون لاقرب فرع لاكتوبر

    ردحذف
  7. ممكن رقم تلفون او مكان في اقرب وقت

    ردحذف
  8. ممكن العنوان والتليفون

    ردحذف
  9. ممكن العنوان لو سمحت او رقم التلفون في اقرب وقت

    ردحذف
  10. المكان فين او رق الفون

    ردحذف
  11. انا محتاج البدلة الاولى كيف اتواصل معكم

    ردحذف
  12. ممكن اعرف العنوان فين ورقم التليفون لو سمحت

    ردحذف
  13. المكان فين والاسعار

    ردحذف
  14. المكان فين والأسعار

    ردحذف
  15. العنوان و رقم التليفون لو سمحت

    ردحذف
  16. العنوان و رقم التليفون لو سمحت

    ردحذف
  17. مهتم جدا العنوان وسعر اول صوره

    ردحذف
  18. ممكن العنوان أو رقم التليفون

    ردحذف
  19. العنوان ورقم التليفون لو سمحت

    ردحذف

  20. العنوان ورقم التليفون لو سمحت

    ردحذف
  21. يا حمار الناس من ال 2017 عم تسألك عن العنوان ورقم التلفون بتاع المحل
    رد عالناس و جاوبهم.

    ردحذف